ikut-ikut

Isnin, 23 Julai 2012

terkejut !

hari musibah yg aku mesti lalui dengan sakit hati yang teramat sangat , seperti terkena hirisan sembilu . argghhhhhh !!

seperti yg tidak dijangka kan , akhirnya aq melihat dengan mata kepala aq sendiri . . aku yg membuka text tu dengan jari jemari aku sendiri . . OWHH ! sungguh terkilan apabila melihat pesanan ringkas yg kau hantar dekat aku . .
perasaan aku menjadi haru biru , kacau-bilau dan yg sewaktu dengannya . .
terkejut yg teramat sangat ! :(
tidak ku duga, tidak ku minta , dan tidak ku undang ia datang . .
mungkin salah aku kerana mencoret masalah yg hampir2x menggugat kewibawaan mu sebagai seorang lelaki . .

tapi hati masih bertanya . sanggupnya jari jemari kau menaip perkataan seperti itu . . jari ringan mengetik punat handpon mu . . sngguhhhh !!

kau melukakan hati ini sekali lagi , jika bole di hitung semuanya . . hampir penuh catatan harian ku . .tapi tidak mengapa , aku hanya kuatkan hati menahan semuanya . .
aku tahu , dlm menjalinkan hubungan bersama engkau , aku mesti sabar dan terus bersabar , kerana ada    perlakuan engkau yg engkau sendiri tidak mmpu mengawalnya . . CEMBURU dan terus CEMBURUH !!

CEMBURU <------ benda ini lha yg buat kau layan aku sedemikian rupa . .    

tapi tidak apa, aku tidak simpan sedikit dendam pun terhadap kau meski hati ini sungguh sakit menahan caci maki yg keluar , . . .
tabah kan hati . . hidup tegar !! beeee strongggg ! !



 ----->  lonely almost better :))





-------> sad face untill (..)

Tiada ulasan: