ikut-ikut

Rabu, 10 Oktober 2012

balik kelas-isi perut-buang isi perut-buka laptop-update blog.

even line mcm siput babi , tapi still nak berkeras mau update blog. klau ada story gempak ok sikit. hehhee~

hari nie hidup aku penuh dengan soalan yang sama bunyinya .

-ayu, mcm mana kaki kau. ok sudah ?


classmate, lecturer dan bukan classmate tnya soalan yang sama. alaaaaa makasih sbb caring dengan aku >.<
kaki aku nie boleh dikatakan baik sudah.tidak mcm kemarin yang aku rasa mcm tidak ada kaki . (serius)

-tukar cerita-
aku tidak suka lah bila orang trep baik dengan aku hanya nak kan sesuatu dari aku.
alaaaaa, mungkin kau boleh ckp belakang aku, tapi aku tahu lah sapa yg kaw maksud kan tu.
perumpamaan apa pun yang kaw guna tetap nampak sangat kau tengah burukkan seseorang yang mungkin akan menjadikannya karma pada kaw balik.
 hukum qisas (hukuman yang akan kena pada kau balik)

kalau kaw main nyawa, kaw kena bayar dengan nyawa juga . tunai ok!
sebelum nak kata orang , pigi lah hadap cermin tu puas2x..

kita tidak pandang kaw dengan sebelah mata, tapi dengan dua mata plus dengan spek mata kita ya.
berselindung mana pun engkau, bau kaw aku kenal even kita tak penah jumpa langsung.
tengok dari gaya kaw bole tahu sudah kaw ni jenis macam mana.
bukan nak trep the best atau apa, tapi tu lah mengata di tempat yang betul ya.
mcm sia2x juga kalau ilmu lebih tnggi dari kepala kalau ndak bole d aplikasikan dengan cara yang betul.
mungkin pelajaran kaw tinggi yang membezakan kita. alaaa setakat kami nie. result pun cukup makan saja. tak banding dengan kaw. A kau bertumpahan. tapi, dengan pendidikan kau yang tinggi bak langit yang d atas sana kaw tidak guna kan dengan sebaiknya. sama saja kau dengan orang yang jahil. !

kau boleh kata yang kau tidak suka ini, kau tidak suka itu. tapi kami kenal kau sapa. apa yang kau cakap tu mcm hanya cakap kosong. tapi sebenarnya apa yang kaw cakap tu ada pada diri kau sendiri.
alllaaaaaaaaaaaaaa come on lah kawan . BE YOUR SELF BEB! don't judg somebody from the skin or face. kau kenal  dulu orang tu baru kau nilai. .
kau nilai orang , bermaksud kau nilai diri kau sendiri bukannya orang yang kau nilai tu.
muka mata kau , buka fikiran kau yang kolot lagi melalut tu kawan !

BUKAAAAAAAA !
kaw diselubungi dengan topeng kau yang penuh dengan kebohongan (hipokrit)!

Tiada ulasan: