ikut-ikut

Ahad, 7 Oktober 2012

naluri~

naluri aku kuat mengatakan kaw ada di situ !

*pandang kanan , pandang kiri*

yaaa betul kau ada di situ !

duduk diam di sebuah kerusi , dan mengoyang-goyang kan kaki.

ehh yue pi mana kita lepas nie ?
erm mana aku tahu nie .

kembali senyap dan sambung melihat orang ramai berkeliaran d one borneo.

*tangan mengaru kepala yg tengah gatal*  tak dah kutu yaaaa :)

NAAAHHHHHH !
jeng-jeng , kan terserempak sudah. memang naluri ku berkata kau ada di tempat yg sama dengan ku.

kau berlalu mcm angin , mcm tidak mengenal ku . kaw hanya melambai tangan mu dgn muka yg tidak puas hati. ok fine !
sejuk memerangkap aku , dan tangan menggigil lantas ke tepuk bahu teman ku yg duduk di sebelah ku.

oikkk ! naa kan betul tau dia ada di sini , sbb dari tadi aku mau balik kamu masih di sini duduk-duduk .

alaaaa yue, kebetulan juga tu . cuba kita duduk tadi di atas mungkin kita ndak jumpa juga tu .


naluri aku kuat !!!!!!!!!
tanpa kata , terus lah blahh dari kerusi itu dan kembali ke hostel dengan rasa tidak bersalah.
tanpa minta maaf atau pun menyapah dia. langsung tiada kerana pikiran sudah buntuh ! KBAII :)

Tiada ulasan: