ikut-ikut

Isnin, 18 Mac 2013

blind date ,

blind date yg sngat awsome biar simple gitu jak. hehehe. .
terima kasih kamu sbb keluar sama saya , sduh terharu . .
tdk sngka dan tdk menduga tiba2x time tu kita pakai baju yg sama kaler . touching aku di situ. .
betul2x gilakkk wehh ! tdk sngka ! wow , mata membesar .

walau kita tak sebahagia pasangan lain ,
tapi saya tetap bersyukur dgn apa yg ada .
biar kita tak sweet mcm yg len , tapi saya gembira dgn kelucuan kita berdua.
suka sngt . sbb kamu kata SIMPLE IS MY WAY !

cuba lihat , memang simple dimple sudah kita pun.
teruskan lah begitu .
jadi lah diri sendri , bari idup aman dan damai. hehe. .

bersyukur sngt. memang selalu begaduh .
sbb kau yang selalu buat aku jad singa dan kepala batu.
sory ya, sbb jadi singa.
aduh , sdh lah tu. semoga kekal. amin~

Tiada ulasan: