ikut-ikut

Sabtu, 13 April 2013

bila melekat dekat bilik ,

 bila melekat dlm bilik ni , suasana jadi suram . gelap gelita dan layu jak. .
aku muak nampak dinding yg dipenuhi dgn mustache yg kalerful , even biar aku yg buat sndri aku rasa busan juga pandang bnda yg sma berulang kali , setiap masa dan hari . .
yaa ampun , aku akan menduduki final exam yg seminggu lagi akan bermula , tapi aku rasa mcm aku tdk mau ambil final jak , sbb aku mau balik rumah .
aku jealous dekat kengkawan aku yg sudah pun lepas dari azab final. tinggal aku jak ni masi mencari arah tujuan yg betul. . fuhhhhh ~.~

mcm rugi juga rasanya kan tidak join kelas aku buat BBQ , but dosent matter lah . enjoy juga dlm bilik even lonely-lonely layan STITCHER , clown yg agak kejam . for da first time aku layan muvie bunuh-bunuh ni , yg mana darah bertempiaran dan memancut keluar , yaaaakkk serius mcm mau muntah . huhuhuuu ~

minggu ni adalah minggu yg amat membosankan bagi aku. . huaaaa . so lonelyyyyy derrrrrrr !
teriak pun tiada juga urg ambil tau , apa lagi mau tgok apa yg terjadi di bilik aku kalau aku teriak. . ?
mcm gila-gila , lapar lagi lapar . . aduiiiiiiiiiiii . .

ok lah ni kan . . mati idea aku . . ~''~

Tiada ulasan: