ikut-ikut

Khamis, 18 April 2013

#crush

bunyi dia nmpak garang sikit kan .tapi serius arasa crush sgt . sgt menghancurkan . .

YA ALLAH , permudahkan segala urusan kami , permudahkan kami untuk menjawab soalan final nanti. . AMINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ~

Usaha sudah , doa sudah , tawakal sudah . insyaAllah boleh dapat jawab exam ni kan. .

aiyooo ! urang semangat mau final yg aku ni crush . .
nak sangat balik rumah , itu jak dalam fikiran sekarang . adui sedarkan aku dari lamunan silamku ini ! fuhh~
aku tidak mau berada di tempat yg gelap. huaa , bagi aku candle to bright my place that i sitdown , plesss !
pening sangat aku nampak formula semua ni. arghhhhhhhhhhhh !

aku kena sabar ni , FINAL ! FINAL ! FINAL !
final exam , tampal ni ayat dekat dahi. . baru sedar diri sikit bahawasanya saya nak duduk final exam !


give me , give me , give me thissss ! plesssss~

Tiada ulasan: