ikut-ikut

Rabu, 19 Jun 2013

semester akhirr ! huray !


welcom back to SCHOOL !!!
setalah kira dua bulan bercuti , kembali ke sekolah sudah ni. .
yes akhirnya sem akhir sudah , kira senior lah aku d sini ni . >.< . kalau nak cakap pasal senior selembar kertas pun tak habis lah . jadi tuk singkatan sahaja lah ya . semester akhir yg banyak sungguh halangannya . duduk semester akhir bukannya rasa syok pun , beban ada lah , malapetaka bilang org . hoho !

nak kasi tahu ni , final exam 7 subjek ya . tapi jgn lah tekejut beruk la. kan SPM 10. apa nak kisah kalau 7 subjek jak. hehehe . betul lah sngt tu. SPM sma DIPLOMA lain taraf lah . mana sama . lebih susah kot DIPLOMA ni. kot lah ya. hehehe. .


na begini lah kehidupan sem 5. hoho !
penuh dgn buku2nya . notanya dan semua lah . hehe. .pa pun STRIVE FOR SUCCESS . amin ~
semoga ALLAH mempermudahkan kami semua di sem last ini . AMIN ~


nak cerita pasal hostel lagi ni. hehehe
alaaa semua nya MIRACLE ! twing
ok aku aras 5. barusan dlm sejarah hidup tinggal ostel dpt tempat yg paling tnggi d sini. ahaha. #bangga !
kali ni ndak payah round satu kampus utk sihat . naik tngga dan trun tangga pun bule sihat sudah . kena masa lagi time posa nnti . alamat beauty n slim lah aku jawabnya. hehehe
tapi tetap syukur sebab nama aq masi lagi tersenarai dlm ostel ni. nampak tu . sudah 5 sem aKU duduk ostel tau . dan gelaran baru aku . BUDAK OSTEL TEGAR !

hahahaha !
bermula sem akhir aku sebagai budak DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM !


KABUR ! HAPPY NEW SEMESTER !


Tiada ulasan: