ikut-ikut

Isnin, 12 Mac 2012

keperet!!

KEPERET kaw !!!

jhat ni prkataan..
ok2x.. lastly saya tahu kamu mcm mna.. saya tahu sangat.. sangat2x tahu..dan akn mnjadi sngat tahu lagi shingga ketahuan...!! ahaaa.. lolz.. :p
napa awak mcm ni? awak nak jadi "harapkan pagar , pagar mkn padi" ?? "gunting dalam lipatan" ??
klau nak ckp..jgn nak smbnyiknnya.. lama2x tbuka juga pekuk kaw yg kaw simpan lma2x tu.. sdngkan bau bangkai pun akn t'hidu biar kaw smbnyi mcm mna cra pun.. kaw tahu kah ?? kaw tahu kah ??


laaaa klau ndak tahu n ndak phm biar aq kasi tahu taw ajr kaw.. bru kaw tahu apa mksd smua 2... kaw phm kah ni?? taw kaw wat tak tahu jak.. kaw ingat aq ni tunggul.. kaw ingat aq ni buta kayu kah?? 
mau jak aq bagi kaw penyepak.. ahaaa... mcm lah kuat sngt kn ..heeee...


kamu yg di situ !! napa tak nak mngerti prasaan urg !! npa tak nak jga prasaan urg !! npa tak nak pkir sal prasaan urg !! npa nak pkir kgembiraan diri sndri pdhl kwn kaw merana !! 
kaw emg suka tngok urg jatuh rebah ke bumi kan !! ok fine.. !!


karang nie aq just biarkan jak.. aq nak smpai mna kaw bule jln p dpan.. aq nak skodeng kaw tak buleh.. bab aq tahu status aq mcm mna.. aq nak wat tak tahu pun aq tak mampu sbb sakit rasa ini bila lihat smuanya brlaku g2 jak d depan mata.. tidak ku duga tidak q sngka dan tidak pnah trlintas di pkiran kaw snggup buat g2 dpan mata aq.. MATA aq sndri !! nmpak kaw.. ni kali lah kaw kwn.. aq tabekk spring sma kaw.. aq saut kaw pnya prangai.. thanks beb.. a big thank for u beeb.. cayalah !!


ok fine.. aq pun ndak tahu mau ckp apa.. aq lihat dan sabar syak lah.. slagi aq mmpu tahan aq than.. jgn smpai gunug berapi aq meletus.. kaw tak kan bisa lolos.. ingat tu !! tak kan bisa lolos beb.. !! ku cari bah kaw smpai lubang cacing sekali pun.. akn ku cari... !!


aq bangkit bab aq mahu buktikan aq tidak sakit geng.. aq kuat bah tnguk smua tu.. aq KUAT !! aq bkn lemah.. kaw nmpk 2.. aq bukan lemah.. biar mcm mna kaw nak wat aq jeles kaw tak kn brjya .. kaw ingat tu.. tak kn pnah brjaya !! 


sudah aq senggal skrg.. charge aq ilang.. sapa juga curi ni.. tak kn bnda 2 pun nak kna ambil !!! apa lah juga pnya urg bah.. ndak pndai ksian.. why !!!!!!!!!!!!!!!!! esshh.. gram aq tahu..
mcm nak idup ni.. aq tak bule idup tnpa tpon aq tu.. mcm mna? mcm mna? mcm mna? sapa bule tulung.. blog aq yg cute kaw bule tulung cri kn kah ?? i missing my charge.. i gonna die with the situation.. huhu.. :(( 
mcm nak kol mamy? mcm mna nak msg mama mntua? mcm mna nak msg BF ?? mcm mna nak msg my little cj7 ?? mcm mna ?????? laaaaa.. ~kosong ~ aigoo  .. :(( MCM MANA ?? kapan ini akn b"akhir..

aq busan.. aq baccat.. aq sengal..aq tdk suka.. aq bnci.. aq hampe..aq sdih..smua aq tak mahu... bila smua ni b'akhir.. BILA???????????????
hey kamu sdr dri ya.. jan jak kaw tikam aq dri blkg.. kalau ku tahu.. aq tikam kaw dri segenap sudut.. !! hahahaha..... i the best killer !! ok .... :p
i will fine u .. !!


aq tak mahu tmbah dusa ni..hee.. bnyak sdh dusa ni batimbun..ndak mahu tmmbah lagi.. ndak mau umpat lagi.. mcm mkn daging paling sdp d dunia.. daging manusia beb.. beb mhon ni.. jan tikam aq dri blkng ok.. aq bisa mati n ndak bole idup balik 2.. nyawa tak ada kna jual d giant tu.. ingt.. klau ada ndak apa..kaw tikam bnyk kali aq tak kisah pun.. mlah aq suru lagi kaw wat tu..  :p


okk.. tinguk dan lihat.. sma pula tu kn.. heee.. bah aq tnggu kjdian slnjutnya.. hee.. :))

2 ulasan:

acieylah berkata...

law dya tikam kao, aq siap depen (kunun) lha...hahahahaaaa...
law dya tikam kta blender dya...hahahahahaa....
asi kha kwan tikam blakang arrkk???
btw cpa little cj7 kao e2 ???
hahahahaaaa...pengen tauk nhee...
hahahahaaaa

H'yue_Rahman berkata...

bah kaw tulung aq lah tikam ya..hahaha..bule kan? haha.. kaw bah 2 little cj7..wakaka..suka kaw 2 kan? hahahaha..