ikut-ikut

Selasa, 13 Mac 2012

rekoddd.. !

atas katil > mkn wafel ni..rsa cuklat lagi nie.. enak hingga jilat jari.. tpi ndak pla kna jilat btul2x.. :p
                  keadaan yg blum mndi..plng dri kafe trus rayap tgan buka loker cpai lp n brdbnd.. msa untuk on9
                 brsma spongebob aq.. heee.. ^__^..


sdhlah ari nie punyai soiiii lah.. npa tak bgn tdi pgi... klas jm8 tpi bngunnya jm 8.. naa ngam.. mngna sasaran q.. heee.. dgn bngganya mngistiharkan bhwa ayu sdh memecahkn rekod tak p klas ..bru kali ni aq buat hal.. aigoo..mcm mna ini bule trjadi..?? mcm mna ??

ni pnya psal lah ni.. spa su tak nak tdr awal smlm.. nak jga bjga.. hee.. bjga na terhegeh2x downdlod lagu.. naa kn tnggung lah akibat dia.. yg pnting rekod dah malatup.... sdh pnya mmbunh yg subjek.. brani2x lek skep klasnya.. hee.... ni lah... cth yg bek sngt yg bole kna join.. hee.. :p
dah kna nsht ..kna suru p tdr awal...bab nak set bgn jm7.. skli tlajak smpai ke jm8.. ahaaa.. pksa wat muka tak brsalah lah.. hee.. slumberr jak bah.. bru lah remaja bilang.. hee.. remaja apa?? remaja pala hutak ada jambul tinggi.. :DD lolx..

dah alang2x lewat 2.. kita kasih tmbh lah msa utk tdr.. hee.. akhirnya bgn jm12.. ni kali lah juga kn.. heee.. paling manang kn.. nak stat klas jm2.. smngt nak p klas.. smpai jak klas tdi.. ada lah pla mamat ni ckp.. wehh ayu npa kaw dtg klas?? ada kah tnya g2.. suka ati aq lah nak dtg taw apa.. kaw apa hal??? bru 1 klas aq skep.. blum semua.. dah nak ckp g2 kat aq... mcm aq sdh wat salah bsar yg polis haru timbak dari jauh ni.. hahahaha.. :D scare... !!
ada lek mamat nak gurau dgn aq.. heeii ayu mna kaw p tadi.. npa tak ke klas.. jwapan aq kumpum lah.. aq sakit lah.. 2 yg tak dtg.. pdhl tljak tdr.. hahaha.. naaa kan kna berak lagi.. tuuu ahhhh tngk pala kaw mamat.. ada taik lah.. haha.. bgs kaw gi cuci sblum dia kering dan ssh nak tanggal.. hahahahaha... :pp..
suka lah berak urg ni.. mcm rasa dri ini puas sungguh.. kalu juga jht emg jht kn ?? heeee

sdh lah kat dwan 2 kuliah pnya sejuk.. ndak syak nek bulu roma aq taw..
lala sjuk pla kn suhu bilik nie..
ehh yue mna ada lah..prasaan kaw jak kot..
weii minah sjuk lah..kaw ni kna selimut uleh kulit gajah kah tak rsa sjuk ni arkk? ? haha..
kompom kaw pnuh dgn lemak kn? heeee.. ^__^

sdh lah nak cri nma sup yg d msak ole urg bugis.. kok susah amat.. pkir pnya pkir akhirnya taw juga.. ni kwn pnya psal lah ni..sebok nak cita yg dia dri balik kenduri cukur jambul kat rumah bugis... kami jdi sasaran dia tnya mknan urg bugis nie.. heee.. bah ada lek ilmu kasi dia.. mna taw dia nak kwin dgn urg bugis kn.. heeeee.. mudah mudhan.. bakal lah 2 kali.. heeeee... amin3x.. mudahan kaw kawin dgn urg bugis ya kwn.. hee..

rekod... rekod.. dan rekod.. sory bab kasi malatup..len kli ndak mahu buat lagi.. insaf ni.. >.< ngeee...
jnji ni.. ndak mau skep./. tak sngja jga tdi 2.. hee.. konok lah.. nak glentong sikit.. hee.. nkal ni.. bkn slalu pun.. ari2x jak..

biar nakal jnji akal msti pnuh.. ilmu msti bnyak kat dada... !! ingat kata manis ku.. ^__^ suuiiiiii lah..
tuuuuuttttt.... dah habis dah.. k bye!


3 ulasan:

H'yue_Rahman berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
acieylah berkata...

::kik kaw gink...
ya bha karn pecah rekod ta ndak p klas...alasan kunu sket..pdahal t'lajak tidur..hahahahahahhh

H'yue_Rahman berkata...

wakakaka.. kaw kn.. rpnya bgn..skli tinguk p tdr balik..hahaha..lawak beb..haha..:p