ikut-ikut

Selasa, 25 September 2012

pejam mata.

close your eyes and it will be alright ~




pejam mata rapat-rapat dan fikirkan bnda2x yg sweett saja...
owh saya sedang berada di sebuah taman bunga yang penuh dengan bunga yg pelbagai jenis dan warna..
beberapa rama-rama terbang menghampiri seorang gadis yg tercegak berdiri dihadapan sebuah pokok yg renek lalu lantas meninggalkan gadis itu sejurus gadis itu berpaling.

sungguh indah ciptaan Tuhan yg Maha Esa...
dikurniakan kita pelbagai benda yg boleh membuatkan kita gembira dan terus tersenyum walaupun msalah dtg tanpa henti ...
sebagai seorang manusia , masalah tdk pernah akn berhenti mendekati kita.. semua masalah yg wujud ada jalan penyelesaiannya sendiri..
tiada maslah yg dicipta tanpa pngubatnya...

jangan biarkan masalah itu menghantui kita.. segera lah cari penawarnya dan teruslah jalani kehidupan dgn gembira dan ukir lah senyuman selagi mampu ia terukir di bibir.....

*pejam mata rapat2x, pegang dada*
saya hidup bahagia~
dan akn terus bahagia~
saya rindu mama dan bapa~
saya rindu org yg sentiasa berada di sekeliling saya~
saya rindu jiwa2x yg selalu mendorong saya~

*buka mata , dan sambung buat asgment*



Tiada ulasan: