ikut-ikut

Isnin, 24 September 2012

sibuk !

ASSALAMUALAIKUM ~

pembuka kata ku hulurkan buat sesiapa yang tengah membca keadaan blog aku yg tdklah berapa menarik apatah lagi tertarik kan ? tapi , adakah sesiapa yg selalu membca apa yg aku taip ? ? alllaaaaa ~ tak peduli ~.~'

buat pertama kalinya aku memasuki semester 3 , baru mlm ni (24.9.2012) kaki aku tiba2x melangkah ke pusat islam . . tanda soal bermain d kepala . . (?-?) . .
bukan kerana kkehadiran yg di ambil aku berpijak di pusat islam . . tapi mcm ada sesuatu yg menyeru . .
sampainya ke sana , azan pun berkumandang dan rmai student yg masi berlegar d kawasan sekitar PI utk menuju ke PI. . Dalam kelompok itu , aku antara salah satunya . .

dengan memasang niat yg baik , pasti akan d balas dgn pahala. . itu bru niat , belum lagi mengerjakannya ?
lagi bertambah lah pahala . .

sekadar selingan utk kita renungkan . .
berbuat baik di balas baik,berbuat jahat blsannya pun jahat~

SEMESTER 3 !

aku rasa kehidupan aku sem 3 ni makin celaru dan bertambah bisu ~ hehehe . (mcm lirik lagu)
semuanya tunggang terbalik . . mungkin aku belum cukup matang mengurus masa aku, atau masa yg belum matang mengurus aku ? tapi tidak di nafikan , kehidupan aku sungguh kalut . . !
kehidupan sedemikian yg membuatkan malas aku menguasai aku . . dan aku tdk dpt melawannya. . sungguh tidak mampu ~

Asigment , Report lab , Kuiz , Test dan yg sewaktu dgnnya sdg bermain di fikiran aku . . sedang memecah kehenigan damai yg aku rasakan . . itu yg membuatkan aku celaru . .
tugasan yg datang mcm batu yg menghempap kepala. . (duuusshhhhh)
sakit yg teramat sangat . . hidup aku bertambah sibukkkk dan sibukkkk dan sibukkkk dan sibukkkkkk~
mcm tdk bole dikawal. . :(

rutin harian berjalan seperti biasa. .
bangun pagi, pergi kuliah . . tngah hari abis kuliah pergi makan dan santai bersama kwn2x. .lepas itu smbung ke kelas balik hingga jam menunjukkan pukul 5 ptg . .
tidak kah itu SIBUKKKKKK namanya !!

disambung lagi dgn rutin malam . .
hari selasa dan khamis harus memenuhkan jadual pergi ke latihan silat . .
bertambah lha celaru aku. . mungkin silat ni mmpu menstabilkan keadaan . . membuat kan tension ilang sekejap dan hnya ketawa, senyum dan bermain . . :))

pagi seperti biasa rutin aku berulang kembali. . sbb aku sdh cop diri aku sebagai seorang student . . jadi aku mesti rasa puas, dan tidak bole jemu maupun bosan dengan rutin harian aku. . aku STUDENTTTTT !





gambar ini hanya perhiasan semata-mata , hahhaa. . teda kaitan antara yg hidup dan yg mati . .
dan gambar ini diambil dgn paksaan dari diri sendiri . hahaha. . makasih jurufotonya kerana memenuhi keinginan saya utk bergambar sedemikian rupa. hahahaha. :P

hidup aku mesti diteruskan sebagai student ~
ada 2 sem lagi untuk aku menghabiskan diploma aku. .
harap sem depan ndaklah aku serabut lagi kalut mcm sem ni . .


AKUUU STUDENNTTTTT jiwa kalut dan serabut ~

Tiada ulasan: