ikut-ikut

Khamis, 18 Oktober 2012

hapy bufday kina !

HAPY BUFDAY TO U , HAPY BUFDAY TO U , HAPY BUFDAY TO KINA , HAPY BUFDAY TO U ~ LALALALAALALALA ~ (sumbang ) :)


selamat hari tua sahabat ku !
kini kau berada di fan kami sudah . . hahahhaa. . fanclub 19 years old.. 
alolololo, sweetnya lah kan ?

kau tahu kah ? nak promote sikit nie. mari2x dengar crita saya . hehehe. .
gambar kat atas tu aku ambil time kat kelas highway , berani mati punya ayu ! lecterur bertungkus lumus mngasi penerangan psal pavement , yg aku kat belakang bertungkus lumus buat lukisan tu . ahahhaa. . bertuah punya student , , hahaha, , sekali sekala ndak ambil perhatian kat kelas bha. . :)
baru tu , usya kawan supaya snap gambar aku . . snap punya snap, padam gambar pastu snap balik . naaa ni lah hasilnya. . terpaksa aku snap sendiri. sebab ndak puas hati dengan hasil snap durang . mau tgn aku yg snap baru rasa nikmatnya. . hehehhee. . *clap hand*
puji diri sendri . . aku RINDU kamu semua DOLLY !!!

sekarang kau dah tak sama-sama dengan aku, kita semua dah berpisah jauh . . tapi biarpun jasad kita berpisah namun diri mu sentiasa dlm ingata. .
ingat betul dengan gaya kau yang minta puji (gedik-gedik manja) , kena-kena lagi bila kau ndah ketawa. . semua barang boleh vibrate oleh kau . . ahahahaha, aku pun lucu bila nampak . cuba bayangkan , ketawa and then vibrate , lepas tu suara tidak kedengaran langsung . mcm pelik tau kamu ketawa. ahahaa. . yg tu paling aku ingat . . 
satu lagi pasal kau ni, pandai datang halim kau tau , bila syak dtg pndai lah kau buat muka-muka ustazah kau yang suci tu dan terus genggam tgan kau mcm nak nyanyi nasyid syak. . ahahhaa. . tidak bole blaaaa kau ni NUR SAKINAH PABAU !

kau kejar lah cita-cita kau ya, jgn lupa dgn Allah ya kawan ? usaha kuat-kuat , aku tau kau boleh tu . . jaga diri selalu ya di tempat orang tu . . nnti boleh lah bawa mamat kedah balik rumah . . ahahhaa . (gurau)
kami sentiasa doakan yg terbaik buat kau di sana UUM sygggg !

sekian dari sahabat mu di sabah ! ^__^

Tiada ulasan: