ikut-ikut

Selasa, 16 Oktober 2012

mustache

mustache

ASSALAMUALAIKUM !

Mustache (misai-misai) .
bila cakap pasal misai nie mesti kita fikir LELAKI kan ? 
owh tidak , memang lah misai nie ada pada lelaki tapi teda pada perempuan kan . tapi tidak semestinya bila dok nampak misai ingat kat lelaki . tidak lahhh ~

sekarang ni ramai sangat obses dekat misai-misai kontot nie. hehehe. . dia tu misai ala cartoon kah , ala real kah dan sebagainya tetap cute ft biut . ehhee :)

mustache nie melambang kan seseorang juga . bagi wanita-wanita di luar sana yang meminati mustache ini adalah wajar ya . saya tegaskan lagi WAJAR ! 

anda tahu kenapa ?

sebab kann ? 
mari kita tengok rupa dia macam mana . :)

MORE THAN FACIAL HAIR !
hehehe, cute kan tu ayat. ? tengok lah . tuuuuuuuuu naa misai kontot tu . hehhee. .
as a gurl , dapat melambangkan kita ni ada sikap agresif . . kat luar memang lah kena ayu . sebab itu satu fitrah sebagai wanita kan ? tapi dalam keayuan yang ada pada wanita mesti ada terselitnya sifat keagresifan tu kan ? betul kah tidak ?  macam saya juga , nama yang diberi memang ayu , perangai ayu owh tidak mungkin lah kan . . agresif tu terlampau menguasai diriku ini. hehehe. .

tetapi , bagai mana pun kuat wanita itu tetap tidak dapat mengalahkan kuatnya lelaki . sebab Allah sudah jadikan rangka-rangka wanita dengan lelaki berbeza. . rangka lelaki lebih besar berbanding dengan wanita . dan kekuatan mereka pun berbeza . . nampak kan perbezaannya di situ ?


mari kita tengok betapa obsesnya saya dengan benda ALAH ini ~
gambar ni saya downdlod semalam , disebabkan line bradband saya laju dan mengisi masa lapang , saya ambil lah gmbar2x ini. .
gambar ni hanya hiasan ya . dan mungkin suatu hari akan jadi milik saya ya . tapi hanya beberapa jak . bukannya semuanya . hehe. agak feminen sngat kalau saya ada semuanya . hehehe. . mari kita tengok . :)





sun glasses mustache ~



t-shirt , alaaaaaaa comelnya ~



cup cake. . wahh sedapnya ~



rantai nya comel ~


kerana terlampau obses. kasut pun jadi mangsa. .


jam tangan . .



yang ni saya mauuuu !!!!!!


yaahh ! look my hand ?
awsomeeee ya . . :)

itu lah misai-misai tu . . comel kan ? ? semestinya comel. .  jangan syak terlampau obses sehingga mengukir misai kat muka . . ahahhaa. . mesti lah orang pelik lihat . . muka perempuan , tapi eh eh eh ada MISAI KONTOT lah . . hehehe. . 

MUSTACHE NOT FOR MAN ONLY , BUT FOR WOMAN ALSO CAN :))









Tiada ulasan: