ikut-ikut

Ahad, 14 Oktober 2012

hipokrit !



wahhhh cantiknya sandakan !
mcm oldschool pula aku edit nie. hehehe. .


erm tak berkait langsung dengan tajuk aku dgn gambar ni. .
ectualy aku tengah H O M E S I C K lahh wehhhh , tak kesian kah ?
abis facebook aku penuh dengan gambar SANDAKAN . siap aku edit , aku uplod , aku edit , aku uplod . mcm tu lah sampai bosan . . hehehe . :)
ni salah satu gambar yang jadi mangsa edit aku . . google-edit-facebook-blogger. mcm tu lah giliran gambar ni di uplod. hehehe. .
rinduuuuuunyaaaaaaaaaaaa~ seriusly rindu setengah mati kepada muuu MY HOMETOWN !

OK sudah lah tu. aku rindu pun tidak juga boleh bawa aku balik rumah kan ?
jadi aku terpaksa diam-diam dan tatap gambar ni lama-lama dan imagine aku ada kat dlam sana tengah round bandar sandakan . ^___^

HIPOKKRRIIITTTTTTTTTTTTTTT !
aku tak suka lah dengar ayat ni, apatah lagi lihat orang yang berkelakuan mcm gini !
sumpah haram bagi aku tuk kenal dengan orang seperti yang tertera di atas. . tapi, sejauh mana pun berlari di bumi yang terbentang luas ini, tetap akan jumpa spesis begini. . tidak mungkin akan kurang mahu pun lupus .
lupusnya lebih lama berbanding plastik kali . . plastik hanya makan masa 500 tahun untuk lupus . tapi spesis ini mungkin makan masa 10000000000000 tahun untuk lupus . (mcm mana nak sebut angka itu ya ? )
alaaaa tak kisah lah mcm mana nak sebut . janji dia mcm tu lah tu. .

menurut kefahaman saya , HIPOKRIT bermaksud satu tingkah laku yang berpura-pura baik di hadapan seseorang tetapi bila di belakang seseorang dia boleh tikam balik dan boleh jadi pembunuh . .
boleh di andaikan juga seperti GUNTING DALAM LIPATAN .
itu cuma mengikut teori saya lah . tapi kalau dalam kamus dewan belum pasti sebab belum buka pun kamus dewan . ahahaha. . ini hanya teori sendiri dan tidak ada kaitan antara yang hidup mahu pun yang sudah tiada.

*geleng-geleng kapla*
bila lah kau berubah yaaa ?
kau sudah besar lah atau pun kau tidak tahu yg kau begitu ?
hrmmm tiak apa lah , kau dgn cara kau , aku dgn cara aku . . fullstopp~
janji sama-sama bhgia. . kan ? ^__^

akhir kata . taubat lah kawan !
peringatan untuk diri sendiri juga 0_o'



Tiada ulasan: