ikut-ikut

Ahad, 27 Januari 2013

unlucky !

ASSALAMUALAIKUM !

kata pembuka bicara yang sopan lagi bermakna. .

da awsome and da unlucky day i already trought in this weekend . HOHO !
poyo nya kan . . hari keberuntungan aku susah mau di ramal, kadang ia datang tnpa diundang , dan kadang dia hadir tanpa dipaksa. . tapi apa pun yang terjadi aku kena hadapinya dgn senyuman biar pun tersangat pahit seperti hempedu pecah dan mengeluarkan cecairnya. . sungguh terkilan. .

*hati berdegup kencang melihat sesuatu . sungguh. . kelopak mataku sedang tersimpan setitik demi setitik air yang tdk tahu asal usulnya. tapi aku tahu kehadiran air tersebut menandakan aku lagi tngah di landa msalah atau aku tngah sedih atau aku tngah gembira. . YA ALLAH AKU MEMOHON KEPADAMU , KAU LINDUNGI LHA KEDUA ORANG TUA KU DI MANA SAHAJA KEBERADAAN MEREKA. . AMINNNNNNN ~

aku berharap bila saja aku pejam kan mata, ayah dan ibuku berada di depan mataku. ingin sekali biar hanya sbntr. .
melihat mereka tersnyum dan memarahi ku . . huhuhu. .

*saya sakit mahu balik rumah*

tangan terhenti buat seketika ~

......................................................................................................................................


Tiada ulasan: