ikut-ikut

Jumaat, 25 Januari 2013

meracau ,

assalamualaikum !

lama sudah tidak update benda alah ini. . disebabkan kerja banyak. asigment bertimbun, latihan melimpah ruah, kuiz test keliling pinggang. mcm rasa berhutang minggu nie. tengah dalam proses melangsaikan semuanya. . harap dapat . tidak mau berhutang biar seminit pun. .

permulaan sem yang agak mendung sikit, sebab belum buat persedian penuh pun, hanya separuh jiwa raga yg diberikan pokus pada sem 4 ni. . yang separuh lagi di simpan rapi dekat almari baju yang teguh berdiri di bilik aku (SANDAKAN) . Almari dekat asrama ni aku simpan semua pkaian dan kelengkapan mekap aku. . (mekaup) <--- sejak bila lah aku pakai benda alien begitu tu. hahaha. . alergi tangan aku sentuh benda begitu. . hahahaha. . memandangkan kos aku ni tak dah makeup bagai , jadi tidak ada masa aku berkepit dgn blusher , eye shadow or lipstik. even eye liner sekali pun . . rasa janggal sangat bila benda tu tertempel kat muka aku. mcm sesuatu sedang menghempap muka aku yang halus lagi mulus ni . ahahha. . (perasan)

dan aku terselamat lah dari semua mala petaka makeup tu, tapi mcm sedar tak sedar , aku kena belajar juga benda tu, alaaa tacap2x jak. jan lebih2x, tak pasaL jadi vampire pula. . totally tukar habis bila guna makeup. . sekarang ni cuma cuci muka, pakai krim , pakai bedak carry junior. dah cukup pun. tampak ayu lagi berseri. hehehe. . kalau jenis mcm aku yang tak belah lari sana , lari sini tak payah lah susah2x nak makeup. sia-sia dimakan peluh. . hahaha. .

#ehhhhh , sedang tangan lancar menekan punat laptop . tiba-tiba durian jatuh ke riba. ahaha. . rumete bagi sekerat pizza. . awsome . . sedap lah even dah sejuk. alaaa kalau lapar semua dihentap biar sejuk atau panas. . ahahhaa. . kenyang utk sesaat . . :P

totally meracau sudah aku dekat blog ni. . ahhahaha. . merujuk tajuk diatas , cerita aku sudah tidak ada kesinambungan sudah. . mana tanda tanya berhamburan , tidak dipeduli keberadaanya. . hahaha. . mana ayat yang terbalik tertunggang sana sini. . ahahha. . aku bukannya pakar bahasa. jadi setiap penulisan ku pasti ada cacat celahnya . . #smile#

cukup tuk bulan ini aku update entry, hahaha. . dalam proses mengurangkan beban , dan menambah kan berat badan. ahaha. . mcm tiang lampu sudah. aduh ini lagi tidak masuk dek akal. . teda logika langsung unsur penceritaan. . ahaha. .

selamat malam dunia. langit sudah memberi tanda bahawa sekarang waktu untuk merehatkan anggota badan. . *--* twinkkkkk ! sleeppyyyyy ~

Tiada ulasan: