ikut-ikut

Khamis, 25 April 2013

#DILAMAR

hai semua , lama menyepi , kini kembali membawa berita yg gembira utk kita semua dan pasti ada berkat.

lihat tajuk entry saya , ada yg berminat ? hehehe . .
saya lanjutkan cerita , sebenarnya bukan saya yg dilamar ya , bukan juga anda. . tapi , ada seorang gadis yg sungguh bertua kerana sudah dilamar oleh pemuda yg mungkin menjadi pilihan hatinya selama ini . ALHAMDULLILAH kamu , jodoh kamu sudah sampai . . ectualy agak terkejut sekali . 0_o' , tapi kata orang ::

 (tunggang terbalik , pusing kanan ,pusing kiri , lompat sana , lompat sini kalau dia sudah ditakdirkan untuk kita , pasti dia akan jadi milik kita :) )

begitu juga kamu , dalam usia yg begitu mudah tak silap aku , macam usia2x aku ni . yg hampr sekerat nak masuk puluhan . HOHO !
sampai sudah seruhan , jadi tak perlu lah tunggu lama-lama , sudah dapat restu urang tua kan . jadi teruskan lah demi kebahagiaan bersama <-- ayat aku macam terharu !



"WILL U MARRY ME ?"

erm bukan dia kena lamar mcm ni , hehehe
dia kena lamar sgt simple dan penuh adap , seronok juga dapat tgok dia kena lamar even bukan dpn mata . haha , hanya lihat msg mereka , itu pun bukan depan mata tapi cuma hanya dlm blogger gadis tersebut . c gadis menceritakan dgn hati yg girang dan bersyukur , iya saya dapat rasakan hangatnya perasaan seorang gadis semudah dia telah dilamar oleh seorang imam kecil yg dikirim ALLAH kepada c gadis tersebut . 
sungguh manis sekali , sungguh molek lamaran c imam kecil itu biar hanya di pesanan ringkas(SMS). . (TERHARU) ._.



terpahutnya kasih antara dua insan , wahh aku gembira dan tabik kat mereka . sebab dlam usia yg mudah mngambil keputusan untuk membina masjid , semoga sentiasa mendapat berkat dan mnjadi pasangan yg bahagia dan kekal ke anak cucu .

*sebenarnya , c gadis ini adalah junior aku sekarang , dia di sem3 aku di sem4 , jurusan yg sama . selalu juga terserempak c gadis ini , macam tidak disangka . DIAM-DIAM , UBI TU BERISI GEBU RUPANYA . c imam kecil itu pula tdk diketahui , merujuk dari blog c gadis lelaki tu sekarang tngah menuntut di sebuah universiti dlm jurusan tahfiz AL-Quran , mcm begitu lah tu . tidak berapa jelas , insyaAllah akn melangsungkan hari bersejarah pada cuti sem ini , maybe bulan6 . kalau mau taw lebih lanjut sila lah berhubung dgn c gadis. hehehe . . mudah mudahan dipermudahkan . . AMIN. . ^___^




Tiada ulasan: