ikut-ikut

Jumaat, 26 April 2013

sakit

buat berjuta kalinya lagi aku rasa sakit , sakit gila-gila sakit . serius sakit betul . aku rasa mcm kena siat-siat jak kulit aku . . kena siat guna pisau tdk tajam. fuhh !

tepat pukul 12.03am , aku ingt smpai skrg . aku terima msg dari kw . .

sipulan : oik P******A kw , blaa , blaaa , blaaaaaaa , blaaaaaaa , blaaaaaaaaaaaa..........
              *ahana* punya perempuan , blaaaaa ,blaaaaa ,blaaaaaa....

YA ALLAH , hati aku tersentak !!!
tersentak membaca puluhan msg yg penuh dgn maki hamun , sumpah serapa . .

oik sipulan kw tdk pernah fikirkah apa perasaan org yg kw msg mcm gila-gila tu ??????

aku dgn hati yg berdebar , cube membalas msg sipulan tadi . hanya aku mmpu katakan , hanya itu saja makian kw ??
dgn hati yg hancur , aku hancurkan lagi saat itu , aku iyakan semua tuduhan yg dilemparkan meskipun , mngkin semua itu salah , semua itu hanya serkap jarang .

tak kan perkataan DARL tu buat kaw jadi mcm orang tdk siuman ?
bermasalahkah itu ayat sama kw ?
sampai kw bandingkan aku dgn urg kesayangan kw ?
kw tidak tahu kan perasaan aku saat itu ?
jantung aku lantas berdegup kencang sekencangnya saat kw sebut nama org kesanyagan kw tu ..
serius kencang sekali , di situlah sakit yg teramat aq rasa . buat pertama sekalinya . sakit tu aku rasa.
mcm aku ndak cabut jak hati aku time tu , supaya aku tidak rasa mcm mana sakitnya bila dibandingkan dgn org yg kita tidak suka ...

diam dan sabar syak lah aku membaca msg kw .

sakit hati akuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: