ikut-ikut

Isnin, 19 November 2012

kawan alam maya~


ASSALAMUALAIKUM !

habis paper , jalan laju-laju supaya cepat sampai bilik. buka tudung . buka almari . buka laptop, cucuk brodband pinjam , on9 terus ! hehehe.<br />
nampak sangat keburingan dan ingin melepaskan strees akibat paper GEOTECHNIC ! macam rasa hancur sangat. . adehhhh ~ aku risau ok. ! sdh pb untuk subjek ni belum tengok. . insyaAllah aku past ni sebjuek. ! AMIN ~


- tau kah apa tu KAWAN ALAM MAYA ?
ERmmmmmmm ~ mcm gini definisi dia , kawan yang tidak pernah bersua muka , tapi hanya jumpa dekat alam maya , hanya dapat nmpak gambar yg tidak bergerak dan hnya chat kat FB dan TWITTER seja. owhhhhh begitu ya ? :p

saya ada kawan alam maya ok ! dia seorang perempuan yang diberi nama ASMAHANI BARJOK , eh betul kah aku eja ni. sory ya hani . hehhee. .        
 aku kenal dia dari FB ini --->         http://www.facebook.com/hanibarjok?fref=ts   <-- ini FB hani lah. kalau    suka add orang add lah dia, dia mesra alam mcm aku ok ! heheh . (masuk bakul angkat sendiri)
beliau berasal dari TAWAU, SABAH dan aku dari SANDAKAN ,SABAH alaaaaa tak jauh juga kan , nak smpai pi rumah dia pun ambil masa untuk tidur lek. hahahaa. .
sekarang dia tengah study dekat UTHM (universiti tun hussien onn)  . . kalau kita jumpa hani , boleh lah ajar2x sya kan ? hehhee. . erm nak bagi tau detail pasal dia mcm belum fasih lagi , hehehe. . 


ni ahhh orang dia, eh sory sekali lagi, kita TERdowndlod gambar awak. SORYY ~ hehehe. .
tengah sedih kah tu hani ? alaaaaaa, jan sedih-sedih k. kita kan KANAK-KANAK RIBENA ! hureyyyyy ! more chips more fun hani :)

mahu minta maaf ya, i don't have any idea what should i write, but i realy want to story about u n i decide to write ! hehehe. . maaf seribu maaf ya. . *main-main mata*

dan satu lagi , anda buat aku terharu , sebab pas-pas aku buka fb terpampang gambar yang kau tag dekat aku . ^_^


yang ini hani :) thanks a lot hani, saya hargainya. comel tauk. alolololo ~ KANAK-KANAK RIBENA ~
Kamu juga ya, best of luck tuk kamu dekat sana. . harap gembira selalu dan selalu sihat dan sentiasa dilindungi . AMIN ~

*harapan*
mudah-mudahan kita dapat jumpa suatu hari nanti, ndak sabar mau jumpa kau ni. hehehe. :)


Tiada ulasan: