ikut-ikut

Jumaat, 11 Januari 2013

teda motif .

teda motif langsung , hehe. .

hari tu saya ada beli smartphone baru. nama dia sony xperia miro !
alaaa cuba2x nak update sikit. . kekekek. . emg teda motif ya kamurang . .


na ini lah benda alaaa tu. . sebiji lah camni saya punya. . kaler dia dan semualah . . maree kita crita pasal function dia. . 

1.android 4.0
2.camera 5 megapxial only (takcukup)
3.fully touchskrin (payahbenonaktekan)
4.ringan
5.slim cut (londonmanagmentpunyakeluaran)
6.saiznya tertera di atas
7.belum explore semuanya

hahhahaha. . perkara dia atas itulah kelebihan dgn kekirangannya. . sory lah belum detail. . heheh. .
ada satu benda lagi yang telah menyulitkan keadaan . cover telepon (casing) ,punyah payah nak mencarinya. sriusly. abis sudah KK aku round , tak ada yang berkenan di hati. . sebenarnya , saya mau yang ini. :


yang ni saya search d google jak. . terbuka shop dia. alaaa sold out (hampedisitu)


this also very cute. . LILO N STICH , awsome. i really want this stuff but exculay i didn't foun it n i think i never found it. . coz this case for ipon5. . (kecewakalikedua)
but i try my best to found u dude !
hahaha, mcm hapa jak yg ayat. . tak mengena langsung. . 
ni jak mau dikongsi. . sesiapa yg ada jumpa tu. kongsi2x lah. . sebab SHARING IS CARING ~



Tiada ulasan: